Υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος-‘Αμφισσα ύψους 260 εκατομμυρίων ευρώ, που θα ολοκληρωθεί σε 54 μήνες, ανέφερε σε ανάρτηση του ο κυβερνητικός εκπροσωπος Γιάννης Οικονόμου.
“Με σχέδιο υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος-‘Αμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο με κόστος κατασκευής τα 260 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς κα εθνικούς πόρους, αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 54 μήνες”, αναφέρει συγκεκριμένα ο κ. Οικονόμου.
#Με_σχεδιο υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος-Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο με κόστος κατασκευής τα 260 εκατ. € και συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς & εθνικούς πόρους, αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 54 μήνες. @karamanlis_k
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) February 17, 2023
Η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος- Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο, υπεγράφη χθες παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή. Το κόστος κατασκευής του έργου φθάνει, σχεδόν, τα 260 εκατομμύρια, είναι συγχρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 54 μήνες.
Το παρών έδωσαν, επίσης, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Γιάννης Τσακίρης, ο Γραμματέας της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Φωκίδας, Γιάννης Μπούγας, οι βουλευτές Φθιώτιδας της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Κοτρωνιάς και Έλενα Μακρή- Θεοδώρου, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, η Γενική Γραμματέας Υποδομών, Μαρία- Έλλη Γεράρδη. Τη σύμβαση υπέγραψαν εκ μέρους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο Διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης, Δημήτρης Αναγνώπουλος και εκ μέρους της αναδόχου εταιρείας ΑΒΑΞ, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Το «Μπράλος- Άμφισσα», μήκους περίπου 24 χιλιομέτρων, με δύο σήραγγες, επτά γέφυρες, και έξι ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς, και από τον ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Το έργο αυτό είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα «Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο», ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, που συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό και φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία.
Επίσης, όπως είπε ο Κ. Καραμανλής, μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία. Δηλαδή, είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί, όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, όλα αυτά σημαίνουν: «Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή».