Η ιδιοκτήτρια εταιρία της γνωστής μπύρας «Corona» βρίσκεται αντιμέτωπη με το μεγαλύτερο οικονομικό πλήγμα που έχει υποστεί τα τελευταία δέκα χρόνια, μετά το ξέσπασμα της επιδημίας του κορωνοϊού.
Η Anheuser-Busch In Bev διαθέτει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες μπύρας στον κόσμο, όπως οι Budweiser, Stella Artois, Beck’s και φυσικά η γνωστή σε όλους μας Corona.
Όμως, τους τελευταίους δύο μήνες από τότε που ο κορωνοϊός εξαπλώθηκε σε ολόκληρη την Κίνα, η εταιρεία έχει υποστεί ζημίες της τάξης των 170 εκατομμυρίων δολαρίων στη χώρα, ενώ στο πλάνο τους περίμεναν θετικό πρόσημο στις πωλήσεις λόγω του εορτασμού της Κινέζικης πρωτοχρονιάς.
Μάλιστα, οι οικονομικές απώλειες ανάγκασαν την εταιρεία να «κόψουν» το μπόνους του διευθύνοντος συμβούλου αλλά την βεβαιότητα πως αναμένεται μία από τις χειρότερες προβλέψεις κερδών τριμήνου που έχουν καταγραφεί ποτέ.
Η γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας πιστεύει ότι η πτώση των κερδών οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι και λιγότεροι άνθρωποι τολμούν να βγουν έξω στην Κίνα ως μέτρο πρόληψης για τον κορωνοϊό. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί πολλά μπαρ και εστιατόρια στο κλείσιμο.
Ο CEO της εταιρείας, Carlos Brito, σε δηλώσεις του στο CNBC είπε πώς «η επιχείρησή μας είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εστίαση, τη νυχτερινή ζωή και την παρέα με φίλους και προετοιμαζόμαστε για την επιστροφή στην κανονικότητα» ενώ πρόσθεσε ότι «η απόδοσή μας το 2019 ήταν κάτω από τις προβλέψεις και δεν είμαστε ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα».
Όλα αυτά την ώρα που πολύς κόσμος εξακολουθεί να… μπερδεύει τον κορωνοϊό (Coronavirus) με την μπύρα Corona! Χαρακτηριστικό είναι πως, σύμφωνα με το indy100.com, από τα στοιχεία της Google τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχει κατακόρυφη αύξηση στις αναζητήσεις:
-Coronavirus beer
-Corona virus beer
-Virus corona beer
Οι περισσότερες αναζητήσεις είναι στην Αυστραλία ενώ ακολουθεί ο Καναδάς, οι ΗΠΑ, η Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Και όσο κι αν η ίδια η ιδιοκτήτρια της μπύρας Corona προσπάθησαν μέσω Twitter να διακωμωδήσουν και να «τρολάρουν» την συμπτωματική αυτή σύνδεση, οι μεγάλες ζημίες που είχε η εταιρεία δείχνει πως τελικά κάποιοι καταναλωτές δεν… πείστηκαν.
Η έξαρση του κορωνοϊού έχει πλέον φτάσει σε ένα «καθοριστικό σημείο», δήλωσε από την πλευρά του ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ενώ κάλεσε τις κυβερνήσεις όλου του πλανήτη να λάβουν «επιθετική» δράση για να την αποτρέψουν.
«Κάθε χώρα πρέπει να είναι έτοιμη για το πρώτο της κρούσμα», δήλωσε ο Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγιέσους.
Ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας κάλεσε τον κόσμο να προετοιμαστεί για το «ενδεχόμενο πανδημίας» του νέου κορωνοϊού, κρίνοντας πως είναι «πολύ ανησυχητική (…) η ξαφνική αύξηση» των νέων κρουσμάτων στην Ιταλία, στη Νότια Κορέα και στο Ιράν.
«Πρέπει να επικεντρωθούμε στη συγκράτηση (της επιδημίας), κάνοντας ό,τι μπορούμε για να προετοιμαστούμε για ενδεχόμενη πανδημία» δήλωσε ο Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγιέσους, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Γενεύη.
Ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που έχουν μολυνθεί παγκοσμίως από τον κορωνοϊό έχει αυξηθεί τώρα πάνω από 80.000 με 2.700 καταγεγραμμένους θανάτους.
Πηγή: independent