«Δυο νικητές ανέδειξε ο αγώνας της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου απέναντι στην Μολδαβία στο Κισινάου για την προτελευταία αγωνιστική του 3ου ομίλου της διοργάνωσης του Nations League, που έλαβε χώρα την Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2020. Κι αυτό, διότι, πέρα από την νίκη του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος με 2-0, που το φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από τον προβιβασμό του στην 2η κατηγορία δυναμικότητας της UEFA, στα… ύψη κινήθηκε και η τηλεθέαση του συγκεκριμένου αγώνα», οπότε ωφελημένος είναι και ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας ΑΕ(ΟΚΑΑ ΑΕ) καθώς επέλεξε να προβληθεί, στον συγκεκριμένο αγώνα.
Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του οργανισμού και όπως σημειώνεται, συγκεκριμένα, τον αγώνα παρακολούθησαν 750.000 τηλεθεατές στο μέσο λεπτό, ενώ 1.940.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τον αγώνα για έστω ένα λεπτό. Επιπροσθέτως, σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 19,2% στους άνδρες της διευρυμένης ηλικιακής κατηγορίας 18-54 ετών. Παράλληλα, σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα κινήθηκε ο μέσος όρος στους άνδρες της ηλικιακής ομάδας 15-24, καταγράφοντας μερίδιο τηλεθέασης της τάξεως του 28%.
Ακόμη, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας ΑΕ (ΟΚΑΑ ΑΕ) εντάσσεται στους κερδισμένους της βραδιάς, καθώς επέλεξε να προβληθεί, προωθώντας τους συνεργάτες-πελάτες του.
Συγκεκριμένα, ο ΟΚΑΑ ΑΕ προέβη σε διαφημιστική ενέργεια για την περαιτέρω προβολή των Ιχθυοσκαλών-μελών του. Μάλιστα, η διαφήμιση πραγματοποιήθηκε μέσω συστήματος φωτεινών επιγραφών LED που βρισκόταν περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου. Όσο για το μήνυμα που προβλήθηκε συνολικά 14 φορές, με συνολική διάρκεια τριών λεπτών ήταν: «Ψάρια φρέσκα, ελληνικά! Μόνο από Ιχθυόσκαλα!».
«Μέσω της εν λόγω κίνησης προωθήθηκε το μήνυμα που συνοδεύει την παρουσία των Ιχθυοσκαλών στην εγχώρια αγορά και έχει να κάνει με την φρεσκάδα και την ελληνικότητα των αλιευμάτων. Στοιχεία, τα οποία διασφαλίζουμε χάρη στην εφαρμογή διαδικασιών ελέγχων των αλιευμάτων που εξέρχονται από τις Ιχθυόσκαλες» καταλήγει η ανακοίνωση του οργανισμού.