Στα τέσσερα και πλέον χρόνια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ εκτός όλων των άλλων, άνθησαν και τα Μedia που στήριζαν την κυβέρνηση των Τσίπρα – Καμμένου.
Νέες εφημερίδες έκαναν την εμφάνισή τους, sites που αποθέωναν τον τότε πρωθυπουργό «φύτρωναν» σαν μανιτάρια και ο Νίκος Παππάς προσπαθούσε να κάνει καναλάρχη τον Καλογρίτσα. Και σε όλα αυτά η κομματική «Αυγή» και το «Κόκκινο», με χαμηλή (όπως πάντα) απήχηση στο κοινό, ζούσαν μοναδικές στιγμές, αφού, εκτός από την κρατική διαφήμιση, οι περισσότεροι επιχειρηματίες είχαν ανακαλύψει (έστω και με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση) τη γοητεία τους.
Στην πιάτσα αποτελούσε κοινό μυστικό ότι τόσο η εφημερίδα της Κουμουνδούρου όσο και ο ραδιοφωνικός σταθμός αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στα στοιχειώδη. Οι καθυστερήσεις στη μισθοδοσία των εργαζομένων είχαν γίνει καθεστώς, ενώ φήμες ήθελαν την «Αυγή» να τυπώνεται δωρεάν στο πιεστήριο της Ιριδας, όταν την ευθύνη της λειτουργίας του είχε ο Φώτης Μπόμπολας. Με την πτώση της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, σχεδόν αυτόματα άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τα Μedia που είχαν στηθεί την περίοδο της διακυβέρνησής του.
Το πρώτο λουκέτο ήρθε στο «Χωνί» του πολιτευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Χριστοφορίδη και αμέσως μετά τις εκλογές ακολούθησε η «Νέα Σελίδα» του Ηλία Λιβάνη. Αντίστοιχη τύχη είχε και το «Εθνος» του Ιβάν Σαββίδη, που είχε ως διευθυντή τον στενό φίλο και μετακλητό συνεργάτη του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη, Μπάμπη Παπαδάκη. Εσχάτως ήρθε η σειρά της κομματικής «Αυγής» να «εξαγάγει» το πρόβλημά της. Σε λιγότερο από δυόμισι χρόνια από την ημέρα που έχασε τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ, το ιστορικό φύλλο των 800 αναγνωστών αποφάσισε να προχωρήσει σε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου των εργαζομένων, σε μια ύστατη προσπάθεια να σωθεί.
Πηγή: media.gr