Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε ότι ήδη το στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού, ύψους 22,9 εκατ. ευρώ, τρέχει στις διεθνείς αγορές, μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ. Μάλιστα ο κ. Φραγκάκης εκφράζει την αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα έχει τις προοπτικές να πετύχει μια σεζόν πολύ καλύτερη από πέρυσι και εστιάζει στις δράσεις του ΕΟΤ ώστε το νέο αφήγημα του ελληνικού τουρισμού, να βρει ανταπόκριση στο διεθνές κοινό.

Με σύνθημα το “All you want is Greece”, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένας προορισμός που δεν είναι μόνο “ήλιος και θάλασσα”, αλλά ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη. Όλη η χώρα είναι ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός για διακοπές όλο το χρόνο, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης.
Ο ΕΟΤ έχει εκπονήσει ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής του ελληνικού τουρισμού σημειώνει ο κ. Φραγκάκης και αναφέρει ότι το μισό περίπου κονδύλι από τα 22,9 εκατ. ευρώ, διοχετεύεται σε καμπάνια συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρίες και 78 οργανωτές ταξιδίων της Ευρώπης (tour operators) και τα υπόλοιπα 12 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν σε δαπάνες προβολής, μέσω των εργαλείων του διαδικτύου (κοινωνικά δίκτυα κλπ).

Η καμπάνια προβολής και επικοινωνίας αφορά την Ευρώπη και την Αμερική, με τις προσδοκίες να διαγράφονται σημαντικές από τις ΗΠΑ, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, αφού ήδη υπάρχουν 7 πτήσεις προγραμματισμένες ανά εβδομάδα προς Ελλάδα. Το εν λόγω επικοινωνιακό πρόγραμμα διαθέτει ευελιξία, (Budget allocation), ώστε αν χρειαστεί να μετατεθούν πόροι και κονδύλια από μια αγορά σε άλλη αυτό να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά.
O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αποκάλυψε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι γίνονται συζητήσεις με την TUI (τον μεγαλύτερο οργανωτή ταξιδίων παγκοσμίως), για μία μεγάλη συμφωνία συνδιαφήμισης και για φέτος το καλοκαίρι, με στόχο αυτή να τρέξει και μέχρι τον Νοέμβριο, αν πάνε όλα καλά με την πανδημία.

Σε κάθε περίπτωση ο στόχος της εφετινής περιόδου είναι η επιμήκυνση της και ο κ. Φραγκάκης εκτιμά ότι αυτή μπορεί να επιτευχθεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου, καθώς και η συμφωνία με την TUI, αυτόν τον στόχο θα εξυπηρετήσει.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι οι επισκέπτες της Ελλάδας, από τις αγορές του εξωτερικού, θα πρέπει να γνωρίζουν το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, που απαιτεί:
α. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
β. Πιστοποιητικό εμβολιασμού
γ. PCR test έως και 72 ώρες πριν
δ. Πιστοποιητικό ανάρρωσης
ε. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06.