Πρακτικές… Στάλιν που έκοβε από τα φωτογραφικά πλάνα όσους δεν ήθελε ή όσους «χάνονταν» ξαφνικά ακολουθούν ο Στέφανος Κασσελάκης και οι συνεργάτες του. Στο βίντεο που ανήρτησε για την επίσκεψή του σε σχολείο ΑμεΑ έκοψε τη Δόμνα Μιχαηλίδου που τον υποδέχθηκε.

Η… μονταζιέρα της Κουμουνδούρου έπιασε και πάλι δουλειά, κάτι που σχολιάσε η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας, η οποία σημείωσε ταυτόχρονα ότι θέλουμε εποικοδομητικό διάλογο με την αντιπολιτευση και όχι επικοινωνιακά σόου για τις κάμερες.

Απαντώντας ουσιαστικά στον Στέφανο Κασσελάκη, η Δόμνα Μιχαηλίδου ανήρτησε φωτογραφία της μαζί του στο εν λόγω σχολείο γράφοντας πως υποδέχθηκε «σήμερα τον νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας».

Συνέχισε δε σημειώνοντας: «Είμαστε πάντα δίπλα στους εκπαιδευτικούς, στα προβλήματα και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες, όσο και αν προσπάθησε να μας πείσει για το αντίθετο ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ» ενώ αναφέρθηκε και στο έργο της κυβέρνησης

Η ανάρτηση της κας Μιχαηλίδου:

«Υποδέχθηκα σήμερα τον νέο Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας. Είμαστε πάντα δίπλα στους εκπαιδευτικούς, στα προβλήματα και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες, όσο και αν προσπάθησε να μας πείσει για το αντίθετο ο νέος Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Κατά την επίσκεψη, συνομιλήσαμε με εκπαιδευτικούς, μαθητές και είχα την ευκαιρία να ενημερώσω τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για μια από τις βασικότερες προτεραιότητες της Κυβέρνησής μας. Την ενίσχυση και τη διαρκή αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Τι έχουμε κάνει;

20.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες ανάγκες των παιδιών μας.

4.719 διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής την τελευταία τετραετία.

3.200 ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών την τελευταία τετραετία.

Οριζόντια αύξηση μισθών για το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Στόχος όλων, θέλω να πιστεύω, η δημιουργία ενός ακόμη πιο εξωστρεφούς και συμπεριληπτικού σχολείου, στο οποίο έχει θέση και εξελίσσεται κάθε παιδί, χωρίς διακρίσεις.

Προσβλέπουμε σε έναν εποικοδομητικό διάλογο με την αντιπολίτευση και όχι σε επικοινωνιακά σόου για τις κάμερες. Σε έναν διάλογο με προτάσεις, τις οποίες με προσοχή θα ακούσουμε και γιατί όχι και θα υιοθετήσουμε όπου υπάρχει κοινός τόπος. Άλλωστε, η δουλειά της γενιάς μας δεν είναι να εκθέσει απλά και μόνο τα προβλήματα. Η δουλειά της γενιάς μας είναι να τα λύσει. Εμείς, αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Με πείσμα και προσήλωση».