Τακτικούς προληπτικούς μοριακούς ελέγχους για COVID-19 θα εφαρμόζει στα πληρώματα καμπίνας η εταιρία Aegean, κάθε 15 μέρες, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Κλινικής Ιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, ένα από τα ορισμένα Εργαστήρια Αναφοράς του COVID-19 στην Ελλάδα.
Οι δειγματοληψίες θα πραγματοποιούνται στις βάσεις της εταιρείας στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, ενώ το πρόγραμμα, έχει ήδη επεκταθεί και σε επιλεγμένο μη πτητικό δυναμικό της εταιρείας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της υγείας και της ασφάλειας επιβατών και πληρωμάτων και εντάσσεται στο σύνολο των πρόσθετων προληπτικών μέτρων που έχουν ήδη αναληφθεί από την εταιρεία, για τη νέα προσαρμοσμένη ταξιδιωτική εμπειρία, κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID‑19, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Οι άνθρωποι της AEGEAN αποτελούν τη δύναμή μας, γι’ αυτό και η προστασία της υγείας τους είναι πάντα απόλυτη προτεραιότητά μας. Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του COVID-19, ακολουθώντας τις συστάσεις της Πολιτείας και των αρμοδίων αρχών, εφαρμόσαμε ενισχυμένα υγειονομικά μέτρα σε όλα τα στάδια του ταξιδιού και αναλάβαμε πρόσθετα προληπτικά μέτρα για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων μας. Σε αυτήν την προσπάθεια, χαιρόμαστε που συμπράττουμε με το εργαστήριο Κλινικής Ιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και είμαστε περήφανοι, που μία τέτοια πρωτοβουλία, στηρίζει ένα αξιόλογο επιστημονικό και ερευνητικό ίδρυμα της Κρήτης», δήλωσε ο Πάνος Νικολαΐδης, διευθυντής Υπηρεσιών Εδάφους της AEGEAN.
Από την πλευρά του, ο διευθυντής του Εργαστηρίου Κλινικής Ιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθηγητής Γιώργος Σουρβίνος, δήλωσε: «Το εργαστήριό μας από την πρώτη στιγμή της πανδημίας έχει κινητοποιήσει τις δυνάμεις του για τον εργαστηριακό έλεγχο της νόσου COVID-19, διενεργώντας χιλιάδες μοριακά τεστ. Η σύμπραξη του Εργαστηρίου μας με την AEGEAN στο πλαίσιο του προγράμματος προληπτικών μοριακών ελέγχων για COVID-19 είναι ιδιαίτερα τιμητική και αποδεικνύει έμπρακτα το υψηλό αίσθημα ευθύνης και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας για την υγειονομική ασφάλεια, τόσο του προσωπικού όσο και των επιβατών της».