Τον Οκτώβριο, εκτιμά ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, ότι θα αρχίσει η εκστρατεία ενημέρωσης για το δικαίωμα ψήφου των Ελλήνων κατοίκων του εξωτερικού. Όπως είπε στα μέλη των επιτροπών Δημόσιας Διοίκησης και Ελληνισμού της Διασποράς, η πλατφόρμα (μέσω της οποίας θα μπορούν οι απόδημοι να δηλώσουν την πρόθεσή τους να ψηφίσουν στον τόπο κατοικίας τους) ήδη διαλειτουργεί με τον στρατό για τα απολυτήρια, αλλά και έως κάποιο χρονικό σημείο με τον ΕΦΚΑ και το υπουργείο Παιδείας.

“Θέλουμε να είμαστε απολύτως εντάξει με θέματα διαλειτουργικότητας, και μετά το καλοκαίρι, που οι κάτοικοι εξωτερικού θα έχουν επιστρέψει από τις θερινές διακοπές τους στην Ελλάδα, θα είμαστε έτοιμοι να τρέξουμε την εκστρατεία πληροφόρησης”, είπε ο κ. Βορίδης, σημειώνοντας ότι ο Οκτώβριος είναι καλό χρονικό σημείο.

Με αφορμή την ενημέρωση των βουλευτών από εκπροσώπους της εταιρείας Frank&Fame που ανέλαβε την ενημέρωση των Ελλήνων εκλογέων που ζουν στο εξωτερικό, ο κ. Βορίδης είπε ότι η εκστρατεία γίνεται με κριτήριο να μεγιστοποιηθεί η μέγιστη συμμετοχή των Ελλήνων εκλογέων στο εξωτερικό και η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των ποσών που της έχει διατεθεί.

Αφού σημείωσε ότι η ενημέρωση περνά πλέον κυρίως μέσα από τους ιστοτόπους, τα κοινωνικά δίκτυα και την τηλεόραση (με τεράστια διαφορά από τις εφημερίδες) είπε ότι θα λάβουν ποσά και τα ομογενειακά μέσα, διότι έχουν πρόσβαση στο ομογενειακό κοινό, αλλά η κατανομή θα γίνεται μέσα από δικτυακές μηχανές, οι οποίες παίρνουν την εντολή καταχώρησης του συγκεκριμένου μηνύματος, με τις εξής προδιαγραφές: να είναι ελληνικός ιστότοπος, να είναι στην ελληνική γλώσσα και να δέχεται επισκέψεις από χώρες του εξωτερικού.

“Εκεί που βλέπουν οι κάτοικοι του εξωτερικού, εκεί θα δίνει και τη διαφήμιση ο σχετικός μηχανισμός” είπε ο κ. Βορίδης σημειώνοντας ότι (ο μηχανισμός) θα δίνει χρήματα ανάλογα με τις καταχωρίσεις που θα έχουν γίνει. “Είναι ένας απολύτως διαφανής μηχανισμός, δεν προϋποθέτει προειλημμένη απόφαση, ότι θα δώσω εδώ τόσα και τόσα εκεί. Θα πάνε τα χρήματα εκεί που οι κάτοικοι του εξωτερικού βλέπουν περισσότερο, για να πετύχουμε τη μεγαλύτερη διάδοση του μηνύματος” είπε ο κ. Βορίδης, σημειώνοντας ότι θα υπάρχουν ανάλογα κριτήρια και για τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα.