Σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση φέρεται να ήταν ο σταθμάρχης Λάρισας αμέσως μετά τη σύλληψή του κάτι που είναι λογικό και αναμενόμενο.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ΕΡΤ, φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…».
Ο 59χρονος κατηγορούμενος δεν απολογήθηκε στον ανακριτή, αλλά ζήτησε νέα προθεσμία για αύριο Κυριακή 5/3, προκειμένου να προετοιμάσει την απολογία του, βάσει των νέων δεδομένων που έχουν προκύψει στην έρευνα.
Όπως δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη, Στέφανος Παντζαρτζίδης «είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε».
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στο ηχητικό ντοκουμέντο που αποτυπώνει την επικοινωνία του σταθμάρχη με το μηχανοδηγό του μοιραίου τρένου και του κλειδούχου, δεν ακούγονται τρεις, αλλά τέσσερις φωνές.
Ο δεύτερος μηχανοδηγός που ακούγεται στη συνομιλία, δεν είναι ο μηχανοδηγός της υπερταχείας 62, αλλά τρένου από Λάρισα για Βόλο και μιλάει στον μηχανοδηγό που είναι από τον Βόλο.
Στην κονσόλα που καταγράφει την πορεία των αμαξοστοιχιών του σταθμαρχείου Λάρισας αποτυπώνεται καρέ- καρέ το λάθος του σταθμάρχη βάρδιας που στάθηκε μοιραίο και στοίχισε τις ζωές 57 ανθρώπων.
Το βράδυ της Τρίτης 28/2 η επιβατική αμαξοστοιχία κινείται στη μπλε γραμμή στο ρεύμα ανόδου προς Θεσσαλονίκη.
Στις 23.04 ο σταθμάρχης Λάρισας δίνει εντολή στο μηχανοδηγό να συνεχίσει την πορεία του, βάζοντας ωστόσο το τρένο στο ρεύμα καθόδου, στο οποίο κινείται και η εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση τη Λάρισα.
Το μοιραίο τρένο άλλαξε πορεία, γιατί ο σταθμάρχης ξέχασε τα κλειδιά στην προηγούμενη θέση ενώ θα έπρεπε να τα έχει γυρίσει.