Στον ΣΥΡΙΖΑ ήταν να μη μάθουν ότι τα verified accounts στο X έχουν τη δυνατότητα να κάνουν επεξεργασία στις αναρτήσεις τους. Μετά τα όσα σας έγραφα χθες για τις συνεχόμενες αλλαγές λέξεων και ορθογραφικών λαθών στις αναρτήσεις (μάλλον δεν γνωρίζουν ότι το ιστορικό επεξεργασίας είναι ορατό σε όλους τους χρήστες), τη Δευτέρα είχαμε και νέο κρούσμα. Ανέβηκε σχόλιο της εκπροσώπου Τύπου Βούλας Κεχαγιά για τις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη σχετικά με τη Συμφωνία των Πρεσπών και του καταλογίστηκε με περίσσια χάρη «πατριδοκαπηλία». Θα μου πείτε «τι πιο σύνηθες να συμβεί». Αναμενόμενο. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο πάντως ήταν ότι η ανάρτηση άλλαξε τρεις (3) φορές μέσα στα 8 πρώτα λεπτά της, όχι για να διορθωθεί το κείμενο και το πολιτικό σημαινόμενο, αλλά... για να αλλάξει τρεις (3) φορές η φωτογραφία της κ. Κεχαγιά.

Παρελθόν το λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ

Η on the road περιοδεία του προέδρου Στέφανου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ανά την Ελλάδα. Το στιλ one man show με το τροχόσπιτο και το χαλαρό ντύσιμο μπορεί να είναι αντιγραφή από τους Αμερικανούς υποψηφίους προέδρους (το διάστημα αυτό, βέβαια, μόνο ο Τραμπ το χρησιμοποιεί), αλλά δεν είναι το «κλου» της εκστρατείας. Στο τροχόσπιτο, δεσπόζει η φωτογραφία του προέδρου και το λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ έχει τοποθετηθεί κάτω αριστερά και μπροστά στήνεται ένα τραπεζάκι με δύο σκαμπό για να κρύβεται εντέχνως πίσω από από αυτούς που θα κάθονται. Είναι προφανές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μας τελείωσε. Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε. Αυτή η επικοινωνιακή επιλογή μαρτυρά αυτό που έρχεται. To σταδιακό rebranding του ΣΥΡΙΖΑ από ένα «κόμμα συλλογικοτήτων, τάσεων και ρευμάτων» σε ένα προσωποπαγές πολιτικό μόρφωμα χωρίς ίχνος συλλογικής λειτουργίας και πολυμελών οργάνων. Ολα αυτά είναι ήδη παρελθόν.