Στη λίστα με τις σημαντικότερες αλλαγές που φέρνουν τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι και οι διαφοροποιήσεις στην τελική μορφή του αμαξώματος και του εσωτερικού χώρου.
Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων αναζητούν τους κατάλληλους συνδυασμούς για να δημιουργήσουν νέα μοντέλα τα οποία θα φέρουν τα βασικά χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της κάθε μάρκας καθώς και τα νέα στοιχεία που απαιτούν οι ηλεκτρικές προτάσεις.
«Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν απαιτούν την τοποθέτηση του κινητήρα στο μπροστινό μέρος και την τοποθέτηση του κεντρικού άξονα στη μέση του αυτοκινήτου, οπότε έχουμε περισσότερες επιλογές για την διαμόρφωση τους, τόνισε επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar, Ιαν Κάλουμ.
Η έλλειψη ενός κινητήρα στο μπροστινό μέρος σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν να μετακινηθούν περισσότερο προς τα εμπρός και να αξιοποιηθεί καλύτερα ο εσωτερικός χώρος.
Επίσης, αυξάνονται οι δυνατότητες να αλλάξουν και άλλα χαρακτηριστικά όπως ο ζωτικός χώρος για τους επιβάτες, η χρήση μεγαλύτερων και πιο αναπαυτικών καθισμάτων που μετατρέπονται σε κρεβάτι κ.α.
Ο διακεκριμένος σχεδιαστής που εμπνεύστηκε το σχέδιο της αμιγώς ηλεκτρικής Jaguar I-Pace, εξετάζει όλες τις παραμέτρους για να ολοκληρώσει τα νέα σχέδιά του που αφορούν τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στόχος του είναι και τα επόμενα μοντέλα της πολυτελούς βρετανικής μάρκας, να έχουν το πλεονέκτημα της εντυπωσιακής εμφάνισης, αναφέρει το Automotive News Europe.
Επίσης, αναζητά τρόπους για να εκμεταλλευθεί στη σχεδίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων, την απουσία πολλών εσωτερικών τμημάτων από μέταλλο που απαιτούνται για την κατασκευή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ένα ακόμη θέμα που τον απασχολεί είναι ότι τα επομένης γενιάς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο για να χωρέσουν οι πιο μεγάλες μπαταρίες, οι οποίες θα αυξάνουν την αυτονομία.