Με σύγχρονη εμφάνιση και με όλα τα στοιχεία ενός SUV το T-Cross ξεχωρίζει στην γκάμα της VW και μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα πολύπλευρο όχημα. Απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν τους αρέσουν οι περιορισμοί και θέλουν να παίρνουν συνεχώς το κάτι παραπάνω.
Με μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα (4,11 μ.), αλλά και με πολλά στοιχεία από το Tiguan, το μοντέλο προσεγγίζει όλους όσοi θέλουν ένα θεωρητικά μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου με μεγάλους χώρους και πολλές δυνατότητες. Οδηγήσαμε το T-Cross για μία εβδομάδα, διανύσαμε πάνω από 700 χιλιόμετρα και βγάλαμε ασφαλή συμπεράσματα για αυτά που μπορεί να προσφέρει.
Εντυπωσιακές οι διαστάσεις του μοντέλου, η ευρυχωρία, η άνεση και η ποιότητα της καμπίνας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 347 λίτρα. Όταν τα πίσω καθίσματα πέσουν ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 1.243 λίτρα.
Το T-Cross διαθέτει ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει μιας νέας γενιάς οθόνη αφής 8 ιντσών. Η θέση που κατέχει, είναι στο κέντρο προσφέρει οπτική σε όλους τους επιβάτες. Πολύ όμορφο είναι και το μικρό ταμπλό πίσω από το τιμόνι, όπου ο οδηγός παίρνει άμεση πληροφόρηση για την κατάσταση του αυτοκινήτου κάθε στιγμή. Τα χειριστήρια είναι διαισθητικά, ενώ μια ασύρματη θέση φόρτισης εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των smartphones.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τον γνωστό τρικύλινδρο ενός λίτρου TSi κινητήρα με τους 95 ίππους. Το πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κάνει άριστα τη δουλειά του και έχει καλή κλιμάκωση. Όμως στην πράξη αποδείχθηκε ότι απαιτούνται λίγοι ίπποι περισσότεροι, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί αμεσότερα στις προθέσεις του οδηγού.
Οι επιδόσεις του είναι μέτριες, καθώς το T-Cross θέλει 11,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τη στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές. Η κατανάλωση καυσίμου σε μικτή χρήση κυμάνθηκε σε χαμηλά επίπεδα και εντοπίστηκε ελάχιστα κάτω από τα 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Η κίνηση στο T-Cross μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, καθώς δεν υπάρχει καθόλου τετρακίνητη έκδοση.