Μεμονωμένη και όχι καθημερινή χαρακτήρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας, τις εικόνες μεγάλου συνωστισμού στο σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη και προκάλεσαν αίσθηση.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, τόνισε ότι το πρωί της Τετάρτης σε ώρα αιχμής, υπήρξε βλάβη σε συρμό με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες να επιβιβαστούν στον επόμενο διερχόμενο συρμό. Ζήτησε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό και πρόσθεσε ότι η ΣΤΑΣΥ καταβάλλει μια μεγάλη προσπάθεια.
Το πρόβλημα με τους σταθμούς μετεπιβίβασης
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ τόνισε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα συνωστισμού υπάρχει στις πλατφόρμες των σταθμών μετεπιβίβασης, όπως είναι το Σύνταγμα, η Ομόνοια και το Μοναστηράκι, όπου μαζεύεται πολύς κόσμος.
«Δεν μπορούμε να το αρνηθούμε, δεν είναι κάτι που εύκολα μπορούμε να βρούμε μια λύση. Το ομολογούμε. Δεν μπορούμε να πούμε εύκολα στον κόσμο ‘μη μπαίνεις’’. Βγαίνει από το ένα τρένο μπαίνει στο άλλο τρένο», τόνισε ο κ. Χαιρέτας.
Εξήγησε ότι για πρώτη φορά στη 3 γραμμή του μετρό είναι στα 4 λεπτά ο χρόνος απόστασης κατά τις ώρες αιχμής κάτι που γίνεται «στα όρια και του προσωπικού και του τροχαίου υλικού». «Στη γραμμή 1, στον ηλεκτρικό είναι χειρότερα τα πράγματα. Είμαστε το τροχαίο υλικό στα όριά του», πρόσθεσε.
Βανδαλισμοί στον ΗΣΑΠ
Ο Νίκος Χαιρέτας, κατήγγειλε «πάρα πολλούς βανδαλισμούς» στη γραμμή 1 δηλαδή στον ΗΣΑΠ. Όπως είπε κατά τη διάρκεια της νύχτας άγνωστοι σπάνε πάρα πολλά τζάμια και μόνο τον τελευταίο μήνα έχουν αλλαχθεί 88 τζάμια. Αποτέλεσμα αυτών των βανδαλισμών, είναι οι εν λόγω συρμοί να μένουν εκτός δρομολογίων έως ότου αποκατασταθούν οι ζημιές τους.
Ειδικά για τον ΗΣΑΠ είπε επίσης ότι ο στόλος είναι πεπαλαιωμένος, κάποιοι συρμοί είναι έως και 40 ετών, ενώ το μεγάλο πλάνο ανάταξης με επισκευή και αγορά καινούριων θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να γίνει πράξη.