Μετά από τη συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος απαντώντας σε όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της δήλωσε τα εξής:
«Μετά το “Πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης” και το “Παράλληλο Πρόγραμμα” ο κ. Τσίπρας επέστρεψε σήμερα στη Θεσσαλονίκη “έτσι, χωρίς Πρόγραμμα”.
Μόνο για να πει “είμαστε ακόμη ζωντανοί” στο εσωκομματικό του ακροατήριο και να αραδιάσει, πάλι, αμέτρητα ψέματα.
Ψέματα στην κυβέρνηση; Περισσότερα ψέματα στην αντιπολίτευση…
Έπεισε όλους τους Έλληνες ότι δεν έχει ιδέα από το πως δουλεύει η οικονομία και το πλήγμα που της προκάλεσε με κύριο θύμα του τη μεσαία τάξη.
Απέδειξε ότι δεν μπορεί να ωριμάσει.
Απέδειξε κυρίως ότι δεν διδάχθηκε τίποτα από την ετυμηγορία των Ελλήνων στις εκλογές της 7ης Ιουλίου.
Ο κ. Τσίπρας παραμένει αδιόρθωτος.
Η Ελλάδα όμως δεν έχει χρόνο για χάσιμο.
Κοιτάζουμε μπροστά, όλοι μαζί, για να λύσουμε τα προβλήματα που συσσώρευσε η προηγούμενη κυβέρνηση και να βγάλουμε από τις πλάτες των πολιτών τα βάρη που τους φόρτωσε.
Με επενδύσεις, πολλές και καλύτερες δουλειές και ανάπτυξη για όλους.
Ο κ. Τσίπρας λέει “είμαστε εδώ”.
Οι Έλληνες όμως είναι ήδη αλλού».
Αξίζε να σημειωθεί ότι ο Αλέξης Τσίπρας κατηγόρησε την κυβέρνηση λέγοντας ότι “πολύ γρήγορα ξέχασε τους λεονταρισμούς της για τα πρωτογενή πλεονάσματα”, ενώ όπως είπε “είχε την επιλογή να προχωρήσει στη δημιουργία του ειδικού λογαριασμού των 5,5 δις που εμείς τον Μάιο ανακοινώσαμε, ώστε να μειώσει το στόχο κατά 1% ετησίως ως το 22, χωρίς να παραβιάζει τη συμφωνία και άρα χωρίς να χρειάζεται την έγκριση των εταίρων. Δεν το έκανε. Και εδώ το ζήτημα δεν είναι τεχνικό» τόνισε χαρακτηριστικά.
Επέμεινε στο “κλισέ” ότι στην κυβέρνηση “Δίνουν λίγα στους πολλούς και πολλά στους λίγους” και όπως συμπλήρωσε “Τρώνε από τα έτοιμα που με πολύ κόπο δημιουργήσαμε εμείς, όχι όμως για να ελαφρύνουν τη κοινωνική πλειοψηφία, αλλά για να διευκολύνουν εκείνους που κερδίζουν περισσότερα”. Τέλος επετέθη προσωπικά τον πρωθυπουργό για την επιλογή του επικεφαλής της ΕΥΠ καθώς και για παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη και θεσμική εκτροπή.