Στο πλαίσιο διεξαγωγής σημαντικών δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο εξωτερικό, διοργανώθηκε την Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2023, στο ξενοδοχείο Ghent Marriott Hotel στη Γάνδη του Βελγίου, το Greek Tourism & Gastronomy Workshop.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού και του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερα αξιόλογης πρωτοβουλίας με βασικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικό προορισμό 4 εποχών, πραγματοποιήθηκε μία σειρά από νευραλγικές Β2Β συναντήσεις με αντιπροσώπους των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών γραφείων του Βελγίου, γνωστούς τουριστικούς πράκτορες της χώρας καθώς και ειδικούς στο σχεδιασμό ταξιδιωτικών εμπειριών. Οι εν λόγω εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου ενημερώθηκαν για όλα τα ξεχωριστά πλεονεκτήματα της ΠΑΜΘ, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Τα μέλη της Ομάδας Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που παρευρέθηκαν στις συναντήσεις ήταν ο Γεώργιος Παναγόπουλος, και η Πάττυ Κωνσταντινίδου, η οποία πραγματοποίησε ξεχωριστή παρουσίαση υπογραμμίζοντας τα κυριότερα πλεονεκτήματα της περιοχής, από τα ασύλληπτα τοπία και τη μεγαλειώδη ιστορική κληρονομιά. Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Υγείας Αθανάσιος Τσώνης παρευρέθηκε επίσης στη συνάντηση.
Οι συμμετέχοντες στο Greek Tourism & Gastronomy Workshop έζησαν μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακαλύπτοντας την φυσική ομορφιά, την πλούσια ιστορία αλλά και την εντυπωσιακή πολιτιστική κληρονομιά αυτού του προικισμένου τόπου. Ένα σπάνιο κράμα από σαγηνευτικά τοπία, τόπους λατρείας και αρχαιολογικά αξιοθέατα, παραδόσεις, θρησκείες αλλά και ζεστούς ανθρώπου συνεπήρε τους παρευρισκόμενους που αφέθηκαν σε μία «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα».
To Greek Tourism & Gastronomy Workshop στη Γάνδη αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλάνου τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, το οποίο βασίζεται στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Βασική στόχευση είναι η βελτίωση και η ανανέωση της εικόνας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης στη βέλγικη αγορά, προκειμένου να προβληθούν τα πλεονεκτήματα του τόπου και να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.