Σε συμφωνία με τις ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκεται το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ώστε με απόλυτη διαφάνεια να ενημερώνεται ο καταναλωτής για την αύξηση που καλείται να πληρώσει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του.
Αυτό ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Πάνος Σταμπουλίδης σε συνέντευξή του σήμερα στον τηλεοπτικό σταθμό Action24, σημειώνοντας ότι πρέπει να γνωρίζει ο καταναλωτής γιατί πληρώνει την αύξηση. Γιαυτό και οι καταναλωτές θα δουν να αποτυπώνεται από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρείας η αιτιολογία της αύξησης.
Σχετικά με τις καταγγελίες που δέχεται η τηλεφωνική γραμμή 1520 κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης ο γενικός γραμματέας ανέφερε ότι εκτός από θέματα τιμών και επάρκειας για προϊόντα του υγειονομικού κλάδου ( μάσκες, αντισηπτικά κλπ) υπήρξαν καταγγελίες για τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα, αλλά ο όγκος αυτών των καταγγελίων δεν είναι αυξημένος σε σχέση με το διάστημα πριν την υγειονομική,κρίσης λόγω κορωνοϊού.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι όλες οι καταγγελίες διερευνώνται και σημείωσε ότι στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων είναι ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός της πλατφόρμας παρακολούθησης των τιμών των προϊόντων.