Τις επόμενες μέρες αναμένονται παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας του σιδηροδρόμου μέχρι να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, όπως ανέφερε, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο Γιάννης Οικονόμου.
Επίσης θα ζητηθεί η συνδρομή από την ΕΕ σε τεχνογνωσία και στην κατεύθυνση αυτή ενημέρωσε ότι σχετική επικοινωνία είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
Συγκεκριμένα τις επόμενες μέρες ο αρμόδιος Υπουργός, ο κ. Γεραπετρίτης, θα ανακοινώσει παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων μέχρι να ολοκληρωθεί το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διοίκησης. Επίσης, θα ζητήσει αμέσως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από άλλες φίλες χώρες τη συνδρομή τους σε τεχνογνωσία, ώστε να αποκτήσουμε το ταχύτερο δυνατό ένα ακόμη πιο ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο. Παράλληλα, ο Πρωθυπουργός θα επιδιώξει πρόσθετη κοινοτική χρηματοδότηση
προκειμένου να συντηρηθεί και να αναβαθμιστεί γρήγορα το υφιστάμενο δίκτυο. Θα προτείνει, επίσης, σε όλα τα κόμματα να δεσμευτούν από τώρα -ανεξαρτήτως του εκλογικού αποτελέσματος- στην επόμενη Βουλή να συσταθεί Ειδική Επιτροπή, δηλαδή Εξεταστική Επιτροπή, που θα διερευνήσει την ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων την τελευταία εικοσαετία.
Στο μεταξύ, όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, την Πέμπτη στις 11:00 το πρωί θα συνεδριάσει το υπουργικό συμβούλιο, όπου θα υπάρξει ενημέρωση από τον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη για τα ζητήματα του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Ο Γιάννης Οικονόμου επανέλαβε ότι προτεραιότητα είναι να διερευνηθούν τα αιτία της τραγωδίας, μεταφέροντας τη δέσμευση της κυβέρνησης για “άπλετο φως”. Διευκρίνισε στο σημεί αυτό ότι είναι διαφορετικό το έργο της επιτροπής εμπειρογνωμόνων από αυτό της ελληνικής δικαιοσύνης. Η επιτροπή είναι υπερκομματική, είναι τεχνοκρατική, δεν θα ασχοληθεί με την απόδοση ευθυνών, τόνισε. Υπογράμμισε τέλος ότι η παθογένεια των σιδηροδρόμων είναι διαχρονική και πολύπλευρση.