“Νόστιμη πόλη” είναι το όνομα του συνδυασμού της Θεσσαλονίκης που… δεν θα πάρει μέρος στις δημοτικές εκλογές του 2019! Επιχειρηματίας της εστίασης στην πλατεία Αριστοτέλους σκέφθηκε να αξιοποιήσει και να εκμεταλλευτεί με τη βοήθεια του μάρκετινγκ το κλίμα των ημερών με τους εκατοντάδες υποψηφίους -δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους- προκειμένου να προσελκύσει πελάτες για το… σουβλατζίδικο του!
Ο επικεφαλής Δημήτρης Εικοσιδυός ντυμένος με κουστούμι και… παπιγιόν πλασάρεται στο προεκλογικό έντυπο υλικό ως “…γεννημένος το 1960, σύζυγος και πατέρας δυό παιδιών που αποφάσισε να ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ υποψήφιος γιατί αγαπάει τη Θεσσαλονίκη! Μοναδική του δέσμευση είναι να προσφέρει υπηρεσίες και σουβλάκια ποιότητας και μετά τις εκλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος! Οι προτάσεις του, αφορούν σε… υβριδικά σουβλάκια, σουτζουκάκια, μπριζολάκια, μπιφεκάκια, μονοκάβαλα και δικάβαλα”. Όσο για τα πακέτα και τις διανομές στο σπίτι, ο αριθμός τηλεφώνου στο φυλλάδιο έχει μετεξελιχθεί σε… ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών και στομαχιών.
Πληροφορίες που κάνουν λόγο για παράλογες απαιτήσεις “πελατών” ή “πολιτών” και αν αυτές ικανοποιούνται στη συγκεκριμένη “παράταξη” ευσταθούν πλήρως σύμφωνα με το φυλλάδιο. Οι δημοτικοί σύμβουλοι που πλαισιώνουν τον “υποψήφιο δήμαρχο” είναι εργαζομένοι του καταστήματος εστίασης και προς το παρόν… δεν ζητούν τη ψήφο μας! Να σημειωθεί ότι στο λογότυπο του “συνδυασμού” υπάρχει ο Λευκός Πύργος και δύο “σουβλάκια-καλαμάκια”
Μ.Α.Κ.