Apérivirus στο Μιλάνο, φαντεζί μάσκες προστασίας φτιαγμένες από ένα βάζο Nutella, παγωτό στο σχήμα του ιού: η Ιταλία πολεμά και με το χιούμορ την επιδημία κορωνοιού που πλήττει την χώρα.

Το Μιλάνο, οικονομική πρωτεύουσα που βρίσκεται στα 60 χιλιόμετρα από την εστία της μετάδοσης στην Λομβαρδία, έχει ήδη λανσάρει την μόδα του “apérivirus”. Είναι η μιλανέζικη εκδοχή του “happy hour”, όπου μπορεί να πιει κανείς ένα απεριτίφ μασουλώντας κάτι μικρό σε χαμηλότερες από τις κανονικές τιμές. Αρχικά, τα μπαρ είχαν κλείσει στο Μιλάνο την ώρα του απεριτίφ και μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

https://www.facebook.com/722261004531710/photos/a.878539815570494/2720677051356752/?type=3&theater

Το ζαχαροπλαστείο Gelateria Infinito, στα περίχωρα της Κρεμόνα, άλλη περιοχή της Λομβαρδίας όπου έχουν εντοπισθεί πολλά κρούσματα, απαντά στον ιό με ένα γλυκό από παγωτό που ονομάζει “Corona Cake” και είναι διακοσμημένο με τις χαρακτηριστικές προεξοχές του νέου κινεζικού ιού Covid-19 που θυμίζουν κορώνα.

«Το ξέρουμε ότι το θέμα είναι σοβαρό, αλλά πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε να επιλύσουμε με την στενοχώρια και τον φόβο τα προβλήματα. Το σημαντικό είναι να τηρήσουμε τις οδηγίες και να παραμείνουμε ήρεμοι. Αν στο μεταξύ φάμε ένα καλό παγωτό, είναι βέβαιο ότι δεν μπορεί να κάνει κακό», εξηγούν οι ιδιοκτήτες του καταστήματος Αντρέα Σκιράλι και η γυναίκα του Ντανιέλ στην εφημερίδα La Repubblica.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2606368249486301&id=309079135881902&__xts__[0]=68.ARCwSj7iwHSiHHbI7HjaKQlltnVyFcb-R2yJdH12dSaajjzqZN0xyw5eOPF9zwkNbxGLAvPUOUcEAOl7x8jYv0xNP1sUGSUmXR-3f-ps5I-OiKCiL8Yl3ufb4JHsVaRzcXhVOXxREmnQ-6Hzk5kpCuhcafnrNyb5NViT0BrnHhxLyNZOUnWCKFDtcupntmoU1WNfnGGXLog2lFiBE9g0gidwVvLvo76Fmt4xDN4rKSXnAhJiGui6JD5_iyt-VI4BVqX-Uj-E4DZK17VGDnzMhz5BpME4OeTfh3hqY3KUcaNceNXTjPzrgxXlrSSerdI_9pAwpYZiJrjLQdxEKpYUOXPvig&__tn__=-R

Οι Ιταλοί ξεδιπλώνουν το χιούμορ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αναρίθμητες φωτογραφίες και βίντεο.

Μία φωτογραφία δείχνει τον δήμαρχο μιας πόλης με την λεζάντα: «το μετρό είναι ένας ασφαλής χώρος. Ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από την περίοδο επώασης» του ιού. Άλλη δείχνει έναν ντίλερ που ρωτάει τον πελάτη του τι θέλει, χασίς ή κοκαΐνη και εκείνος απαντά: «τζελ Amuchina». Το τζελ αυτό είναι το γνωστότερο αντισηπτικό στην Ιταλία, όπου η λέξη Amuchina είναι συνώνυμο του αντισηπτικού.

«Ο διαφανής χρυσός»

Με το θέμα του κορωνοϊού κυκλοφορεί ένα βίντεο όπου εμφανίζονται δύο τύποι που παραπέμπουν σε μαφιόζους της Νάπολης και όπου ο πρώτος προσπαθεί να πείσει τον δεύτερο να περάσει από την πώληση κοκαΐνης στην πώληση Amuchina.

«Για την Amuchina, η ζήτηση έχει εκτιναχθεί. Την χαρακτηρίζουν διαφανή χρυσό», οι συνάδελφοι στην Ονδούρα μετατρέπουν τα εργαστήρια για να παράγουν Amuchina», λέει ενθουσιασμένος ο πρώτος. Ο δεύτερος σκέφτεται λίγο και απλώνει το χέρι του για να συμφωνήσουν. Πριν του δώσει το χέρι του ο πρώτος καθαρίζει το χέρι του με Amuchina πριν κάνουν χειραψία για να επισφραγίσουν την νέα συνεργασία.

Αλλά και για τις τιμές της Amuchina κυκλοφορούν διάφορα ανέκδοτα στο Ιντερνετ. «Ανταλλάσσω 5 λίτρα Amuchina με Audi RS5 de 2019». Είναι ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 100.000 ευρώ. Το ίδιο ανέκδοτο κυκλοφορεί και με Audi RS5 de 2016, των 65.000 ευρώ.

Τα δρακόντεια μέτρα που παίρνουν οι ιταλικές αρχές δίνουν επίσης ευκαιρία για καλαμπούρια. Ενα βίντεο δείχνει μία ηλικιωμένη γυναίκα να φτερνίζεται. Ενα δευτερόλεπτο μετά, μέλη των ειδικών δυνάμεων εισβάλλουν στο σπίτι της από την πόρτα, το παράθυρο και την στέγη.

Άλλο βίντεο δείχνει μία γυναίκα να εκρήγνυται: «(Με τα σχολεία κλειστά) έπειτα από μία βδομάδα κλεισμένα στο σπίτι, αν τα παιδιά μου δεν πεθάνουν από τον ιό, θα τα σκοτώσω εγώ!».

Αλλά η πλάκα έχει και όρια: η αστυνομία οδήγησε στην δικαιοσύνη έναν άνδρα από την βόρεια Ιταλία που πόσταρε ψεύτικη selfie μπροστά από νοσοκομείο δηλώνοντας ότι είναι θετικός στον κορωνοϊό Covid-19 και συμβουλεύοντας όλους τους φίλους και γνωστούς να κάνουν τεστ…