Μπορεί ο Κασσελάκης να ξορκίζει τα σενάρια περί επιστροφής Τσίπρα, αλλά καλού-κακού... ας ετοιμάζεται για τα μελλούμενα. Όπως έχουμε ξαναγράψει, ο τέως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δουλεύει πυρετωδώς να κάνει rebranding και μάλιστα με τη βοήθεια γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας.
Το τελευταίο που μας είπε ο σμπίρος της στήλης θέλει τον Αλ. Τσίπρα να έχει πυκνώσει τις επαφές του με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Αριστεράς. Οπερ εστί μεθερμηνευόμενον, ο «άχαστος» Τσίπρας βρίσκεται στην τελική ευθεία για τη δημιουργία νέου πολιτικού φορέα. Οπότε, έρχονται μετά τις ευρωεκλογές τα... σπουδαία.