Στην Ηλεία βρίσκεται ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκος Παππάς.
Σε σύσκεψη που είχε στη Βάρδα με τον δήμαρχο Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννη Λέντζα, τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Ανδρέα Τσίρο και εκπροσώπους φορέων, ο Νίκος Παππάς… θυμήθηκε, μάλλον με νοσταλγία, τα ένδοξα χρόνια που ο Καλογρίτσας ήταν ο προνομιακός εργολάβος επί ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας τα εξής: «Στον Πατρών-Πύργου είχαμε χρηματοδότηση, συμβάσεις και έργα που υλοποιούνταν. Η απόφαση της Ν.Δ. να “παγώσει” το έργο είναι ακατανόητη και θα στοιχίσει, δυστυχώς, σε ανθρώπινες ζωές και στην τοπική οικονομία». Συμπληρώνοντας πως «πάρα τα όσα λέει ο κ. Καραμανλής, η Κομισιόν έχει απαντήσει ότι οι ελληνικές αρχές έχουν καταθέσει ως τώρα μόνο κάποιες αρχικές πληροφορίες. Κανέναν πλήρη φάκελο, δηλαδή. Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ξαναδεί ότι το πισωγύρισμα δεν βοηθά. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια επιλογή επανεκκίνησης του έργου στη βάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης που προχωρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ».
Να θυμίσουμε στον… ξεχασιάρη Νίκο Παππά ότι τον Αύγουστο του 2019 βγήκε εκτός της αγοράς των κατασκευών δημοσίων έργων, με την υπογραφή του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, ο όμιλος Καλογρίτσα.
«Η Νέα Δημοκρατία είχε έτοιμο προς δημοπράτηση το Πάτρα – Πύργος με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, που αν ακολουθούνταν σήμερα το έργο θα ήταν ολοκληρωμένο» σχολίαζαν στην κυβέρνηση, μετά την απόφαση Καραμανλή, θεωρώντας ότι ο σχεδιασμός του ΣΥΡΙΖΑ και η προσπάθειά του να στηρίξει τα συμφέροντα συγκεκριμένου επιχειρηματία, τίναξε όλο το έργο στον αέρα.