Η δυναμική που προσδίδει στην ανάπτυξη του δικτύου, η διαρκής επιχειρηματική εξέλιξη και η ταύτιση του ονόματος της με την καινοτομία και την παρουσίαση στην αγορά νέων πρωτοποριακών προϊόντων αποτέλεσε τη βάση για την νέα διάκριση της Nobacco στα βραβεία Franchise 2020, και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία Ultimate Franchise Brand με το βραβείο Be Spoken.
Η Nobacco, που ιδρύθηκε το 2008, σήμερα αριθμεί 20 ιδιόκτητα, 43 franchise (σύνολο 63) καταστήματα και περίπου 350 σημεία πώλησης σε όλη την χώρα και αποτελεί κορυφαία επιλογή στην αγορά προϊόντων ατμίσματος. Οι γοργοί ρυθμοί ανάπτυξης του δικτύου της, σε συνδυασμό με μια σειρά σημαντικών επιχειρηματικών κινήσεων – όπως η συνεργασία με την BAT και η παρουσίαση των προϊόντων ατμίσματος VYPE καθώς επίσης και της πρωτοποριακής συσκευής θέρμανσης καπνού GLO της εταιρείας – κατατάσσουν το δίκτυο της Nobacco, στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά αναφορικά με την πλήρη γκάμα εναλλακτικών προς το κάπνισμα προϊόντων και την ελευθερία της επιλογής, με τις ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο συμβατικό τσιγάρο λύσεις.
H Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Marketing της Nobacco, κ. Αρετή Δελή, με αφορμή τη νέα αυτή διάκριση της εταιρείας, δήλωσε: “Οι πολλαπλές και συνεχείς διακρίσεις επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο, ότι η ανάπτυξη μιας σωστής και με όραμα επιχειρηματικής στρατηγικής, όταν συνδυάζεται με παράλληλη αξιοποίηση και κατεύθυνση ενός αξιόλογου δικτύου, έχει εξαιρετικά αποτελέσματα και εδραιώνει την απήχηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε ένα brand”.
“Η Nobacco” τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Κλέλια Πάππου, Υπεύθυνη Προωθητικών Ενεργειών Δικτύου NOBACCO “με επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, εξελίσσεται διαρκώς, με την ανάπτυξη και την καινοτομία να αποτελούν θεμελιώδη συστατικά της επέκτασης του δικτύου της, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τους πελάτες της. Η επιβράβευση αυτή είναι άκρως σημαντική για εμάς και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να επενδύουμε, να δημιουργούμε θέσεις εργασίας και να παραμένουμε ανταγωνιστικοί στον κλάδο μας”.
Η Νοbacco, με εφόδιο το ισχυρό όνομα της, την υψηλή τεχνογνωσία της και το άριστο δίκτυο της, επενδύει στο μέλλον με την επέκταση των σημείων πώλησης και των υπηρεσιών της, με βάση μία στρατηγική η οποία αναπτύσσεται γύρω από 3 άξονες. Την ανάπτυξη νέων ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων, την ισχυροποίηση του δικτύου της Nobacco με νέα καταστήματα και επιλεγμένα σημεία πώλησης καθώς επίσης την επένδυση στους ανθρώπους της μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων.