Η προσέγγιση των δυο (ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών) τοποθετείται χρονικά στις αρχές Ιουνίου… Εκεί οι δυο καναλάρχες άρχισαν να επεξεργάζονται σενάρια συνεργασίας, γνωρίζοντας ότι ο αντίκτυπος των συνεπειών της πανδημίας (για την ελληνική οικονομία και όχι μόνο) δεν θα τελειώσει με την εμφάνιση… εμβολίου!
Έγκυροι αναλυτές υποστηρίζουν οτι η επιστροφή στην κανονικότητα, δεν θα είναι σύντομη, ενώ για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος ίσως χρειαστούν δυο και τρία χρόνια… Κατα συνέπεια οι άνθρωποι της αγοράς γνωρίζουν (με στοιχεία) ότι τα κανάλια δεν βγαίνουν… Η πανδημία έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά και ο μόνος τρόπος για να επιβιώσουν είναι το μοντέλο Βαρδινογιάννη, δηλαδή συνεργασίες και συγχωνεύσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν οι δυο καναλάρχες “φλερτάρουν” στην ιδέα της συνεργασίας, χωρίς όμως ακόμη να έχει προχωρήσει κάτι… Ολα προς το παρον είναι σε επίπεδο προθέσεων. Μένει να αποδειχθεί εάν το φλερτ γίνει σχέση ή κάτι περισσότερο!
ΠΗΓΗ: enimerosi24