«Τα μηνύματα είναι θετικά, υπάρχει η δυνατότητα μέσα στα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί να υλοποιηθούν όλα τα σημαντικά έργα», δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας- Θράκης), βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Θεόδωρος Καράογλου, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», σχετικά με την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη και τις συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν.
«Ο πρωθυπουργός αποδεικνύοντας ότι είναι συνεπής, αφενός στο ότι θα έχει μία τακτική επαφή με την πόλη για την παρακολούθηση των έργων που αφορούν γενικότερα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη Μακεδονία και τη Θράκη συνολικά, αλλά και αφετέρου δείχνοντας εμπράκτως το ενδιαφέρον του για αυτά τα οποία είχε ανακοινώσει κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, σε λιγότερο από ενάμιση μήνα ήλθε και έγινε μια σύσκεψη με τους προέδρους των οργανισμών ή τους υπεύθυνους που θα χειριστούν αυτά τα συγκεκριμένα ζητήματα και έργα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια των εγκαινίων», ανέφερε ο κ. Καράογλου.
«Όταν ένα πρωθυπουργός πιέζει διαρκώς, παρακολουθεί εκ τους σύνεγγυς τα έργα κι είπε ότι θα ξαναέλθει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, για να ξαναδεί ποια είναι η πρόοδος των εργασιών αυτών, δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού για κανέναν από όσους εμπλέκονται στο εγχείρημα αυτό», τόνισε.
Σχετικά με τα θέματα που συζητήθηκαν εξήγησε ότι «επιβεβαιώθηκε το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει ο πρωθυπουργός, ότι Απρίλιο του 2023 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένο το έργο του μετρό και θα είναι λειτουργικό και θα είναι μέσα και ο σταθμός Βενιζέλου», και «σε σχέση με τον ΟΑΣΘ αναφέρθηκε ότι από 1 Ιανουαρίου 2020 θα προστεθούν περισσότερα από 120 λεωφορεία», ενώ «εκτός ημερήσιας διάταξης, χωρίς να υπάρχει στην ατζέντα, ο πρωθυπουργός ζήτησε μια ενημέρωση και έγινε και μια σχετική κουβέντα για την ανέγερση του γηπέδου του ΠΑΟΚ».
Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ, ο υφυπουργός επισήμανε: «Αυτό που τονίστηκε στη σύσκεψη είναι ότι με την προηγούμενη διοίκηση είχαμε φτάσει στο κατώτατο σημείο που μπορούσε να φτάσει ο ΟΑΣΘ, κυκλοφορούσαν 213 λεωφορεία. Αυτό δημιουργούσε ένα τεράστιο πρόβλημα, γιατί -για να ικανοποιηθούν πλήρως οι ανάγκες- χρειάζεται ημερήσια κυκλοφορία περίπου 500 λεωφορείων εντός του αστικού ιστού. Σήμερα κυκλοφορούν γύρω στα 330 έως και 350 […] Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, ήταν πολύ μεγάλα ψέματα αυτά που λέγαν οι προηγούμενοι διοικούντες ότι από τον Σεπτέμβριο θα βγουν καινούρια λεωφορεία που θα αγοραστούν κλπ. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και θα χρειαστεί τουλάχιστον 1,5 χρόνο, για να αγοραστούν καινούρια λεωφορεία. Από 1ηw Ιανουαρίου τις υπεραστικές συγκοινωνίες -τα δρομολόγια στα χωριά και τις πόλεις εκτός του πολεοδομικού ιστού- τα αναλαμβάνει το ΚΤΕΛ. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι 120 λεωφορεία του ΟΑΣΘ που σήμερα εκτελούν αυτά τα δρομολόγια θα μπούνε μέσα στην πόλη, άρα αυτόματα θα μιλάμε 450-470 λεωφορεία. Αυτό δεν ικανοποιεί πλήρως και απόλυτα, αλλά σε ένα ποσοστό 85-90% ικανοποιεί τις ανάγκες της πόλης».
«Κάποιοι βιάζονται να χαρακτηρίσουν τους κατοίκους των Βρασνών ρατσιστές»
Ερωτηθείς για την άρνηση των κατοίκων και ξενοδόχων των Βρασνών να φιλοξενήσουν στην περιοχή περίπου 400 μετανάστες από τη Σάμο, που έφθασαν με λεωφορεία τα ξημερώματα της Τετάρτης ο κ. Καράογλου δήλωσε: «Πολιτεύομαι για πολλά χρόνια στη δεύτερη εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης και τα Νέα Βρασνά είναι χωριό που το γνωρίζω εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι λάθος η ανάλυση που κάνουν ορισμένοι, οι οποίοι βιάζονται να χαρακτηρίσουν τους κατοίκους ρατσιστές. Είναι φιλήσυχοι πολίτες. Τα τρία συγκεκριμένα χωριά -ο Σταυρός, τα Νέα Βρασνά και η Ασπροβάλτα- έχουν επενδύσει και ζουν από τον τουρισμό, γι’ αυτό λοιπόν προσπαθούν να προφυλάξουν τον τουρισμό. Τι θέλουν; Λένε ότι ο δήμος Βόλβης που περιλαμβάνει συνολικά 38 χωριά έχει ήδη δύο κέντρα φύλαξης μεταναστών –ένα στο Βαγιοχώρι και ένα στα Λουτρά Νέας Απολλωνίας. Περίπου 2.300 μετανάστες βρίσκονται στα δύο αυτά κέντρα. Άρα, με το παραπάνω έχουν αντιμετωπίσει θετικά το πρόβλημα αυτό κι έχουν βάλει πλάτη […]. Αυτό που λένε είναι ότι «θα πρέπει να προφυλάξουμε το τουριστικό μας προϊόν, την επιβίωσή μας, το μέλλον μας». Γι’ αυτόν τον λόγο λένε «να συζητήσουμε για οπουδήποτε αλλού θέλετε, όχι όμως για τα τρία συγκεκριμένα χωριά που οι επενδύσεις, ο προσανατολισμός όλων είναι σε σχέση με τον τουρισμό». Μεσολάβησα κι εγώ και ήδη έγινε χθες μια συνάντηση του δημάρχου Διαμαντή Λιάμα με τον υπουργό Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκο, που θα έχει και αυτός σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του ζητήματος των μεταναστών, για να βρεθεί μία λύση. Υπήρξε μια καταρχήν δέσμευση ότι αυτό το θέμα θα επανεξεταστεί και προσωπικά εκτιμώ ότι δε θα πάνε μετανάστες στη συγκεκριμένη περιοχή. Από εκεί και πέρα χρειάζεται αυτοσυγκράτηση σε όλους, ηρεμία. Ξέρω τους κατοίκους, είναι δημοκρατικοί φιλήσυχοι πολίτες που απλώς ενδιαφέρονται να προστατεύσουν τον τρόπο ζωής τους, τις περιουσίες τους, το επαγγελματικό τους μέλλον, που είναι ο τουρισμός».
Κληθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη σχετικά με ενδεχόμενους χρηματισμούς από φαρμοκοβιομηχανίες ο κ. Καράογλου σχολίασε: «Θεωρώ ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος είναι φίλος μου, εκφράζεται με έναν τρόπο χειμαρρώδη. Νομίζω ότι η αρχική δήλωση δεν είχε κάποια συγκεκριμένη βάση, γι’ αυτόν τον λόγο και στη συνέχεια την τροποποίησε, είπε ότι δεν έχει στοιχεία. Αλλά, καταλαβαίνετε και την ψυχική φόρτιση ενός ανθρώπου, ο οποίος έχει πιεστεί κι έχει σπιλωθεί τόσο πολύ το όνομά του από τον ΣΥΡΙΖΑ, συνολικά και από συγκεκριμένους βουλευτές ή στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ».