Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπους για να εισέλθουν στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί νέες ιδιαίτερα μεγάλες επενδύσεις, ενώ παραμένει ακόμη το πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των μπαταριών που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
Οι εταιρείες που παράγουν τις μπαταρίες καθορίζουν υψηλές τιμές για την διάθεση των προϊόντων τους και παράλληλα επιδιώκουν συνεργασίες με τις ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκίνητων, που περιλαμβάνουν και την κατασκευή νέων εργοστασίων στην Ευρώπη.
Ο όμιλος ψ, σε περίπου ένα χρόνο, θα μπορεί να ανταγωνιστεί την αμερικανική μάρκα Tesla στη παραγωγική της ικανότητα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφέρει το Bloomberg.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως δήλωσε ότι κατασκευάζει δύο εργοστάσια στην Κίνα για να παράγει συνολικά 600.000 οχήματα τον χρόνο στην αποκλειστική πλατφόρμα μπαταρίας της, MEB.
Τα νέα εργοστάσια στο Anting και στο Foshan θα ανοίξουν λίγους μήνες μετά τη γερμανική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau, της Γερμανίας. Το εργοστάσιο στη Γερμανία θα παράγει έως 330.000 αυτοκίνητα ετησίως και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την λειτουργία του μέχρι το τέλος του έτους.
Η VW σχεδιάζει να παράγει περίπου 70 μοντέλα με μπαταρίες στις 12 μάρκες αυτοκινήτων που έχει στο χαρτοφυλάκιο της μέχρι το 2028.
Έχει στόχο να κατασκευάσει 22 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα την επόμενη δεκαετία. Ο διευθύνων σύμβουλος Χέμπερτ Ντις, δήλωσε ότι οι εναλλακτικές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης και της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου θα απαιτήσουν επένδυση περίπου 30 δισ ευρώ.