Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είναι ένας από τους βασικούς στόχους κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Παρά το μεγάλο κόστος για την εξέλιξη των νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, τις δυσκολίες στη προμήθεια των μπαταριών και τις υψηλές δαπάνες για τις αλλαγές στις γραμμές παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνουν τις προσπάθειες τους, για να λανσάρουν τη νέα γκάμα των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.

Η Toyota, επιδιώκει να αναπτύξει μια μπαταρία στερεάς κατάστασης μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, αναφέρει το Reuters. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, αναθεώρησε τον στόχο της για τα οικολογικά αυτοκίνητα της. Μετέφερε πέντε χρόνια μπροστά τον στόχο της.

Ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει να πωλήσει μέχρι το 2025 περίπου 5,5 εκατ. βενζινοκίνητα υβριδικά, υβριδικά plug-in, ηλεκτροκίνητα και οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Εκτιμά ότι περίπου 1 εκατ. θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Σιγκέκι Τεράσι, επικεφαλής του τμήματος R & D της Toyota, δήλωσε ότι η εταιρεία προγραμματίζει την παρουσίαση της νέας μπαταρίας πριν από τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Αυτή η τεχνολογία, υπόσχεται ελαφρύτερες, ισχυρότερες και ασφαλέστερες μπαταρίες και θα μπορούσε να είναι μια σημαντική ανακάλυψη στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Toyota αναπτύσσει τα σχέδια ανάπτυξης των ηλεκτρικών μοντέλων της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα αυστηρότερες απαιτήσεις για τις εκπομπών ρύπων στην Κίνα και στην Ευρώπη.

Ο ιαπωνικός κολοσσός, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την υβριδική τεχνολογία που καθιέρωσε πρώτη στην αγορά, με την πρώτη γενιά του Prius. Επιδιώκει επίσης να διαθέσει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της Toyota και της Lexus, έως το 2025.

Επίσης, ξεκίνησε συνεργασία με τις ιαπωνικές μάρκες Subaru, Mazda, Suzuki και Daihatsu, για την κατασκευή νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Συμφώνησε με την Subaru, να αναπτύξουν από κοινού μια νέα πλατφόρμα κατάλληλη για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μεγάλων διαστάσεων. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και η συνεργασία στην κατασκευή ενός κοινού ηλεκτρικού crossover. Αυτό το όχημα, το οποίο θα πωλείται από την κάθε μάρκα ξεχωριστά, θα κάνει το ντεμπούτο του στις αρχές της δεκαετίας του 2020. Κύρια αγορά θα είναι οι ΗΠΑ.

Ο Τεράσι δήλωσε, ότι η Toyota συνεργάζεται με την Suzuki και τη Daihatsu για να αναπτύξουν από κοινού ένα συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, τόνισε ότι «η τακτική να κατασκευάζουμε και να πουλάμε τα αυτοκίνητα, πρέπει να ενισχυθεί από ενέργειες που θα εξασφαλίζουν έσοδα κατά τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος. Αυτές περιλαμβάνουν τις επιχειρήσεις πωλήσεων, χρηματοδοτικής μίσθωσης, ανταλλαγής, περιφερειακών υπηρεσιών, πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επαναχρησιμοποίησης μπαταριών και ανακύκλωσης».