Μια σημαντική δράση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024, στην Αίθουσα Συλλόγου Αποφοίτων του Ζωγράφειου Λυκείου στην Κωνσταντινούπολη. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της Περιφέρειας ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου.

Τούρκοι δημοσιογράφοι, ανταποκριτές και τουριστικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά της περιοχής, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».

Η επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας έγινε από τον κ. Μπάμπη Σοφρονιάδη, ενώ τον χαιρετισμό απηύθυνε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο αντιδήμαρχος Θάσου σε θέματα τουρισμού, κ. Γιάννης Μαρκιανός, ο οποίος συνέβαλε στην προβολή του νησιού ως τουριστικού προορισμού.

eidiki-drasi-3.jpeg

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα φυσικά, ιστορικά και πολιτιστικά θέλγητρα της ΠΑΜΘ, καθώς και στα στοιχεία που την καθιστούν ξεχωριστό προορισμό. Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, στελέχη της Περιφέρειας, όπως ο κ. Γιώργος Παναγόπουλος, συμμετείχαν ενεργά στις συναντήσεις με τους προσκεκλημένους, ενισχύοντας τις τουριστικές σχέσεις της ΠΑΜΘ με την τουρκική αγορά.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο κ. Τζώνης Κιουρτέσογλου, πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων του Ζωγράφειου Λυκείου, καθώς και οι επίσημοι προσκεκλημένοι. Η κ. Δήμητρα Μπάμπαλη, διευθύντρια του ΕΟΤ Κωνσταντινούπολης, υποδέχθηκε με θερμότητα τους συμμετέχοντες, τονίζοντας τη σημασία της ελληνοτουρκικής συνεργασίας στον τουριστικό τομέα.

Οι παρευρισκόμενοι εντυπωσιάστηκαν όχι μόνο από την παρουσίαση, αλλά και από τις γαστρονομικές δημιουργίες του σεφ κ. Γρηγόρη Κυριακίδη, ο οποίος ανέδειξε μοναδικές γεύσεις και κέρδισε τις εντυπώσεις. Επιπλέον, στους προσκεκλημένους προσφέρθηκαν δώρα από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τα οποία εντυπωσίασαν και κέρδισαν τις θετικές εντυπώσεις όλων.

eidiki-drasi-1.jpeg

Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με στόχο την προώθηση μιας ανανεωμένης εικόνας της περιοχής στην τουρκική αγορά.