H προσπάθεια της BMW να βελτιώσει την εικόνα των υβριδίων plug-in, είναι συνεχής προκειμένου να μειώσει αισθητά τους ρύπους για να αποφευχθεί η επιβολή σκληρών προστίμων.
Για να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα η γερμανική εταιρεία προτρέπει τους οδηγούς που έχουν στην κατοχή τους υβριδικά αυτοκίνητα ή και εκείνους που έχουν την πρόθεση να ενταχθούν στη συγκεκριμένη κατηγορία, όταν κινούνται στις πόλεις να απενεργοποιούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά την ενέργεια των μπαταριών.
Σύμφωνα με μελέτες, τα υβριδικά μοντέλα δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αυτά μπορούν να κινηθούν υποδειγματικά για περίπου 60 χιλιόμετρα. Όμως, παρά τα θετικά της κατηγορίας, η ηλεκτροκίνηση συνεχώς κερδίζει μεγαλύτερο έδαφος, δείχνοντας ότι όλα στρέφονται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Πέρυσι, οι μέσες εκπομπές CO2 της BMW στην Ευρώπη κυμαίνονταν στα 128 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει μικρή βελτίωση φέτος, καθώς μειώνονται αισθητά οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων και αυξάνονται οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων. Έτσι, στα επόμενα δύο χρόνια ο στόχος της εταιρείας είναι να φθάσουν οι ρύποι τα 101 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, προκειμένου να μην υποστεί η BMW αυστηρά πρόστιμα από την εκπομπή των ρύπων.