Το… σαββατοκύριακο φταίει τελικά για την ταλαιπωρία των δεκάδων χιλιάδων εργαζόμενων, επαγγελματιών, μαθητών και οποιουδήποτε άλλου χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για τις μετακινήσεις του και δεν ενημερώθηκε εγκαίρως για την 24 απεργία που προκηρύχθηκε ξαφνικα χθες το απόγευμα. Όχι φυσικά ότι θα άλλαζε κάτι ως προς το επίπεδο της ταλαιπωρίας και της αγανάκτησης, αφού οι απεργίες αυτές πλήττουν πρώτα απ όλα και κυρίως τον απλό πολίτη ειτε διαθέτει είτε όχι ΙΧ, είτε πρέπει να αναζητήσει άλλους τρόπους μετακίνησης…
Όμως η αγανάκτηση μεγαλώνει όταν κάποιος ακούει δικαιολογίες όπως αυτή του προέδρου των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ ακόμη και αν συνοδεύονται από μια συγγνώμη. Τι είπε όμως ο εν λόγω εκπρόσωπος για το γεγονός πως ανακοινώθηκε η απεργία τελευταία στιγμή;
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1 σημείωσε πως «Είναι λάθος, θα έπρεπε να την έχουμε εξαγγείλει νωρίτερα την απεργία απλώς συνέπεσε το Σαββατοκύριακο στο ενδιάμεσο και ίσως φταίει αυτό. Θα έπρεπε να προετοιμαστεί η κοινωνία, θα έπρεπε να ξέρουν οι άνθρωποι γιατί αφορά όλο τον κόσμο. Καταλαβαίνω πόσο μπορεί να ταλαιπωρηθεί η κοινωνία, ζητάω συγνώμη από τους επιβάτες μας».
Τι λέει δηλαδή ο συνδικαλιστής των ΗΣΑΠ; Ότι ήταν σαββατοκύριακο και είπαν να πάνε μια βόλτα διότι είχε καλό καιρό; Και η συγγνώμη τι πρακτική αξία έχει; Θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος να υποστηρίξει ότι το έκαναν τελευταία στιγμή για να μην προλάβει η κυβέρνηση και η ηγεσία των φορέων να προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Και σε ότι αφορά την εφαρμογή του νόμου σχετικά με την εργασία προσωπικού ασφαλείας είπε τα εξής: «προσωπικό ασφαλείας υπάρχει, λέγεται προσωπικό ελάχιστης εγγυημένης λειτουργίας αυτό όπως προβλέπει ο νόμος έχουμε κάνει τη διαδικασία να το ορίσουμε δεν προκύπτει όμως, ένα σιδηρόδρομο είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον δουλέψεις εν μέρει. Πως θα μπορούσαμε να το κάνουμε, μας υποχρεώνει ο νόμος να διαθέτουμε το 1/3 των εργαζομένων ναι αλλά και να ανοίξουμε το 1/3 των σταθμών πως θα το κάνουμε αυτό; Εκτός αν θέλει ο υπουργός να απεργούν πχ οι άνθρωποι που δουλεύουν στις τεχνικές βάσεις και να δουλεύει όλη η υπόλοιπη κίνηση αυτό όμως δεν είναι απεργία»
Πρόσθεσε δε ότι « Έχουμε κάνει διαβούλευση και προσπαθήσαμε να βρούμε μια φόρμουλα πως θα μπορούσε να γίνει αυτό, δεν προκύπτει γιατί μειώνοντας το προσωπικό στις θέσεις λειτουργίας της εταιρείες τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των επιβατών μας ή παραβιάζεται η ασφάλεια σιδηροδρόμων και δεν επιτρέπεται να παραβιάζουμε τέτοια πρωτόκολλα»
Και ως εκ τούτου απλά δεν εφαρμόζεται ο νόμος…