Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ήδη σχεδιάζουν τα επόμενα βήματα της ηλεκτροκίνησης. Σήμερα το μεγαλύτερο πρόβλημα που πρέπει να λύσουν οι εταιρείες, αποτελεί η ανυπαρξία σταθμών φόρτισης.
Η γερμανική πόλη Ruesselsheim, η οποία φιλοξενεί την Opel, θέλει να κατασκευάσει επιπλέον 1.300 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2020. Ωστόσο, η έλλειψη γνώσεων, υλικού και ειδικευμένου προσωπικού ενδέχεται να καθυστερήσουν την προσπάθεια κατά περίπου δύο χρόνια.
Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραμελήσουμε ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους γερμανικούς δρόμους αυξήθηκε πέντε φορές μεταξύ 2015 και 2018. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία πολλών σταθμών φόρτισης είναι απαραίτητοι για την εύρυθμη κυκλοφορία των ηλεκτρικών μοντέλων.
Ορισμένοι αναλυτές αναφέρουν ότι η καθυστέρηση στις υποδομές μπορεί να είναι επιζήμιες στις πωλήσεις -την ίδια στιγμή μάλιστα που υπάρχουν εταιρείες, όπως η VW για παράδειγμα, που επιδιώκει τα ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν περίπου το 25% των πωλήσεών της μέχρι το 2025.
Η Γερμανία σήμερα έχει 17.400 σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε σημείο φόρτισης αντιστοιχούν πέντε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα 83.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα σε όλη την χώρα. Και με δεδομένο το μεγάλο ρυθμό αύξησης των ηλεκτρικών οχημάτων, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι επιπλέον σταθμοί φόρτισης πρέπει να γίνουν άμεσα.