Αναλύσαμε χθες τα όσα προκύπτουν ως συμπεράσματα από τον λίγο κόσμο που παρακολουθεί από κοντά τις περιοδείες του Αλέξη Τσίπρα. Είναι κοινή η διαπίστωση ότι στις συγκεντρώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ μαζεύεται πολύ λιγότερος κόσμος από το 2019. Και είναι προφανές ότι, παρά τα όσα θέλει να πιστεύει ο Αλέξης Τσίπρας, καμία δυναμική δεν υπάρχει για τον ίδιο και το κόμμα του.
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ όμως και μετά τη χαμηλή τηλεθέαση που έχουν οι συνεντεύξεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, δεν μαζεύεται κόσμος στις περιοδείες του; Η απάντηση και εδώ είναι πολύ απλή. Οι πολίτες δεν πιστεύουν σε όσα λέει ο σύντροφος Αλέξης. Ακόμα και οι ψηφοφόροι που δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι διατεθειμένοι να τον δουν από κοντά και να χάσουν χρόνο από την καθημερινότητά τους. Εχουν την άποψή τους, έχουν την ιδεολογία τους, έχουν τα «πιστεύω» τους, αλλά δεν δείχνουν καμία διάθεση να ακούσουν και να δουν από κοντά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι περίπου τέσσερα χρόνια μετά τις τελευταίες εθνικές εκλογές, ακόμα και οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται ότι η αντιπολίτευση που άσκησαν όλα αυτά τα χρόνια η Κουμουνδούρου και ο αρχηγός της ήταν υπερβολική και δεν οδήγησε πουθενά. Και είναι επίσης προφανές ότι ακόμα και οι ψηφοφόροι που στηρίζουν και θα ψηφίσουν τον ΣΥΡΙΖΑ έχουν από μέσα τους καταλάβει ότι δεν υπάρχει άλλη αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία.
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ η πολιτική είναι σαν το ποδόσφαιρο και τους φιλάθλους των μικρότερων ομάδων. Δηλώνουν με πάθος την αγάπη τους για το σωματείο, αλλά αναγνωρίζουν ότι άλλη ομάδα θα σηκώσει την κούπα του πρωταθλητή και θα μας εκπροσωπήσει καλύτερα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΤΟΧΟΣ της Νέας Δημοκρατίας δεν πρέπει να είναι και δεν είναι οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ. Στόχος στην πολιτική αντιπαράθεση είναι τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά ο αρχηγός του. Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη απευθύνεται σε όλους τους ψηφοφόρους. Ανεξαρτήτως κομμάτων και ιδεολογιών.
ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ πλησιάζουν αλλά προηγείται το Αγιο Πάσχα. Καλή Ανάσταση σε όλες τις αναγνώστριες και σε όλους τους αναγνώστες μας!
Πάνε οι εποχές των ΕΛΤΑ και των εταιρειών courier
Πενήντα ημέρες έχουν μείνει πλέον μέχρι τις εθνικές εκλογές της 21ης Μαΐου και σήμερα ελάχιστη κίνηση εμφανίζουν τόσο τα υποκαταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων όσο και οι εταιρείες courier. Εχουν περάσει ανεπιστρεπτί εκείνες οι παλιές εποχές που κατά τις προεκλογικές περιόδους εκατοντάδες υποψήφιοι βουλευτές έστελναν χιλιάδες τόνους υλικό για την προώθησή τους μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Τώρα όλα γίνονται μέσω e-mail, messenger και άλλων εφαρμογών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλαξαν άρδην οι εποχές, ενώ παράλληλα μειώθηκαν κατά πολύ και τα έξοδα των υποψήφιων βουλευτών. Αν ορισμένοι από αυτούς κόψουν και την κακιά προεκλογική συνήθεια της αφισορύπανσης σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας, τα πάντα θα ήταν ακόμα καλύτερα…
Τα social media αλλάζουν τους όρους του παιχνιδιού
Το Σάββατο 22 Απριλίου, εκτός απροόπτου, θα θυροκολληθεί το Προεδρικό Διάταγμα για το κλείσιμο της Βουλής. Από τότε και μετά ενεργοποιούνται όλοι οι περιορισμοί για τους υποψήφιους βουλευτές. Αυτό σημαίνει ότι έχουν συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα.
Οπως καταλαβαίνετε, έχουν πέσει τα μεγάλα μέσα για να βγουν όσες φορές περισσότερο μπορούν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μέχρι το Σάββατο 22 Απριλίου και προτού αρχίσουν οι προεκλογικοί περιορισμοί. Πάντως, υπάρχουν και τα social media και εκεί επειδή δεν υπάρχουν όρια ο κάθε υποψήφιος βουλευτής θα προσπαθήσει να το εκμεταλλευτεί όσο δεν πάει και να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού εν όψει των επερχόμενων εθνικών εκλογών…