Στην αυξημένη κίνηση στη λεωφόρου Σχιστού, ως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σύνδεσης του Πειραιά με την περιοχή όχι μόνο του Θριασίου αλλά και της Νοτίου Ελλάδος, αναφέρεται ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, βουλευτής Β' Πειραιά της ΝΔ σε ερώτησή του στη Βουλή προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως τονίζει, καθημερινά χάνονται δεκάδες ώρες εργασίας, λόγω της πυκνής κίνησης οχημάτων, με αποτελέσματα ορατά στην ζωή των πολιτών αλλά και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων της περιφέρειας. Ως εκ τούτου, ο βουλευτής ρωτά το υπουργείο σε ποιο στάδιο ωρίμανσης βρίσκεται ο διαγωνισμός για να υλοποιηθεί Τριπλός Κόμβος στον Σκαραμαγκά, πως εξελίσσονται οι απαλλοτριώσεις και η περιβαλλοντική μελέτη και τέλος πως εξελίσσεται η ένταξη του έργου στα επιχειρησιακά χρηματοδοτικά προγράμματα.
Αναλυτικά ο Δημήτρης Μαρκόπουλος σημειώνει στην ερώτησή του:
«Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σύνδεσης του Πειραιά (λιμάνι και περιοχών της ευρύτερης περιφέρειας) με την περιοχή όχι μόνο του Θριασίου αλλά και της Νοτίου Ελλάδος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική κι εμπορική – οικονομική ζωή της περιοχής, είναι αυτό της αυξημένης κίνησης στη λεωφόρο Σχιστού.
Καθημερινά χάνονται δεκάδες ώρες εργασίας λόγω της πυκνής κίνησης οχημάτων με αποτελέσματα ορατά στην ζωή των πολιτών αλλά και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων της περιφέρειας μας.
Σε θεσμικές επαφές που τόσο προσωπικά ως βουλευτής της περιοχής είχα με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και με όργανα της τοπικής πειραϊκής επιχειρηματικότητας, είχαμε διαβεβαιώσεις πως το έργο δρομολογείται και οι εξελίξεις έπονται.
Θα πρέπει να θυμίσω πως το έργο έχει χαρακτηριστεί ως εθνικής σημασίας και έχει ενταχθεί στον προγραμματισμό του υπουργείου.
Σε μια περίοδο διαρκών προκλήσεων για την περιφέρεια μας, όπου η ανάγκη για ανάπτυξη είναι μεγάλη, θα θέλαμε να πληροφορηθούμε:
- Σε ποιο στάδιο ωρίμανσης βρίσκεται ο διαγωνισμός για να υλοποιηθεί Τριπλός Κόμβος στον Σκαραμαγκά, πως εξελίσσονται οι απαλλοτριώσεις και η περιβαλλοντική μελέτη.
- Πως εξελίσσεται η ένταξη του έργου στα επιχειρησιακά χρηματοδοτικά προγράμματα».