Μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία κάνει προσπάθεια για να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών μεταξύ ανδρών και γυναικών.

Η Volkswagen η οποία αποτελεί επίσημος Χορηγό Μετακίνησης του UEFA Women’s EURO 2022 και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, επισημαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο άθλημα.

Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες.

Το hashtag #NotWomensFootball, που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στον εναρκτήριο αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Αγγλίας και Αυστρίας, έγινε αιτία ή αφορμή για να τεθεί το θέμα των ίσων δικαιωμάτων ανάμεσα στα δύο φύλα.

Η Volkswagen στοχεύει να επισημάνει αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση για το πόσο πολύ συμβάλλουν οι γυναίκες στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον παγκόσμιο αθλητισμό.

«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα, όπως τη βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι», δήλωσε η Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars.