Δέκα χρόνια είχε να σφυρίξει το τρένο στην περιοχή της Αχαΐας. Από σήμερα 15/7 επιστρέφει, μοντέρνο, σύγχρονο και γρήγορο.
Όπως σημειώνει η βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Χριστίνα Αλεξοπούλου, «η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου – Αιγίου, «σπάει» τη σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτικής Ελλάδος. Αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές της χωράς.
Είναι ένα έργο που διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών. Δίνει τη δυνατότητα σε χιλιάδες επιβάτες να έρχονται γρήγορα και εύκολα στην περιοχή μας, και να γνωρίσουν την απαράμιλλη ομορφιά της. Η Αιγιαλεία άλλωστε είναι ένας ευλογημένος τόπος. Όσοι φτάνουν με το τρένο θα μπορούν να κολυμπήσουν σε καθάρια νερά, να βρεθούν σε λίμνες και μυθικούς καταρράκτες, να αναρριχηθούν στα βουνά της Αχαΐας, να αφουγκραστούν μύθους και θρύλους αιώνων, να γευτούν απολαυστικά πιάτα, να ταξιδέψουν με τον Οδοντωτό αφού η νέα σιδηροδρομική γραμμή συνδέεται μαζί του στο Διακοπτό.
Το έργο ανοίγει παράθυρο για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων μας, κάνει πιο εύκολη τη μεταφορά προϊόντων μας , αποτελεί το κλειδί για την πρόοδο, την ανάπτυξη και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην πραγματικότητα μετατρέπει την περιοχή μας σε γειτονιά της Αττικής.
Ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2007. Για την ολοκλήρωσή του χρειάστηκε η κοινή προσπάθεια και αγωνία πολλών κυβερνήσεων και υπουργών, αλλά και πλήθους επιστημόνων, τεχνικών και εργαζόμενων όλων των ειδικοτήτων, που κατέθεταν την καθημερινό τους κόπο και προσπαθούσαν συνεχώς να βρουν λύσεις σε όλα τα προβλήματα που προκύπτουν σε τέτοιου είδους έργα.
Ήταν μια συνολική εργασία που έφτασε στο τέλος της και παραδίδεται προς χρήση στους επιβάτες. Η κυβέρνησή του Κυριάκου Μητσοτάκη παραδίδει και εγκαινιάζει το έργο τώρα που αυτό έχει πια ολοκληρωθεί – δεν εγκαινιάζει μακέτες ή …μουσαμάδες. Το παραδίδει, χωρίς να δίνει αυθαίρετα σε στάσεις ή σταθμούς αμφιλεγόμενα ονόματα – ακόμα και συμβόλων στιγμών διχασμού και ακραίου φανατισμού – όπως έκαναν άλλοι υπουργοί, στα εγκαίνια άλλων έργων. Tα εγκαίνια είναι ανοιχτά σε όλους όσους προσπάθησαν για αυτό, όπως επιβάλλει ο πολιτικός πολιτισμός.
Εγκαινιάζουμε το έργο με την βεβαιότητα ότι θα αποτελέσει την αφετηρία και για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας – Πάτρας. Την ολοκλήρωση όμως, με βάση πραγματικά στοιχεία, υπαρκτές ανάγκες, και υλοποιήσιμους στόχους και όχι φαραωνικά σχέδια χωρίς πιθανότητα χρηματοδότησης που απλά δεν μπορούν να γίνουν. Με βάση λύσεις που μπορούν πραγματικά να δώσουν απαντήσεις στα προβλήματα της πόλης, γιατί και η Πάτρα περίμενε πολύ και ήρθε η ώρα να δει έργα».