“Το λούνα παρκ της προεκλογικής Θεσσαλονίκης”.

Δοκιμαστική λειτουργία μέσα σε αμαξοστάσιο, αυτό της Πυλαίας που είναι και το μεγαλύτερο, στα όρια της Θεσσαλονίκης με την Καλαμαριά, του πρώτου “πειραματικού” ή δοκιμαστικού συρμού του μεγαλύτερου συγκοινωνιακού έργου που άρχισε κι αυτό επί ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Μπήκε στις ράγες μετά από μεγάλο ταξίδι που έκανε από τη Ν. Ιταλία μέσω καραβιού και Ηγουμενίτσας ενώ δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το κόστος της… προεκλογικής αυτής φιέστας παρουσία του υπουργού Χρ. Σπίρτζη. Ο πρώτος συρμός περιλαμβάνει τέσσερα βαγόνια ενώ το συνολικό μήκος είναι 51 μέτρα και το κάθε βαγόνι έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρων…

Τα κανονικά δοκιμαστικά δρομολόγια θα αρχίσουν το φθινόπωρο, ίσως πριν τα εγκαίνια της ΔΕΘ με σχετική ανακοίνωση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ από το ΣΥΡΙΖΑ ενώ στο επόμενο διάστημα θα έρχονται σταδιακά άλλοι 18 συρμοί, ώστε να είναι εδώ στο τέλος του 2020 να αρχίσει η λειτουργία “του έργου με τους μουσαμάδες του Τσίπρα”.

Οι συρμοί θα είναι αυτόματοι πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό, δηλαδή ακριβώς το αντίθετο απ ότι τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, του μοναδικού φορέα συγκοινωνίας και στα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως μας είπε πρώην υπουργός της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ “έφτιαξαν το δικό τους δοκιμαστικό λούνα παρκ για να ζαλίσουν και να κοροιδέψουν για μία ακόμη φορά τους Θεσσαλονικείς”.


(ΦΩΤΟ #tomanifesto)