Σε εξέλιξη βρίσκονται οι συγκεντρώσεις της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στο πλαίσιο της 24ωρης γενικής απεργίας, ενώ θα ακολουθήσει πορεία. Tο κέντρο είναι απροσπέλαστο και η Τροχαία έχει προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Συγκεκριμένα έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Πειραιώς από το ύψος της Ιεράς Οδού, καθώς και στις οδούς Πανεπιστημίου και Σταδίου από το ύψος της οδού Αμερικής, ενώ σταδιακά αναμένεται να κλείσουν και άλλοι δρόμοι γύρω από το Σύνταγμα.

Η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) πραγματοποιεί συλλαλητήριο στις 11:00 στην Πλατεία Κλαυθμώνος.

Η ΑΔΕΔΥ καλεί στις 13:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Το ΠΑΜΕ με όλα τα συνδικάτα που πρόσκεινται σε αυτό πραγματοποιούν συγκέντρωση στα Προπύλαια.

Πώς θα λειτουργήσουν τα μέσα μεταφοράς

Η γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός/ΗΣΑΠ) θα ανοίξει για το επιβατικό κοινό στις 9 το πρωί της Τετάρτης και τα τελευταία δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν ως εξής:

Από Κηφισιά 20:35

Από Πειραιά 20:35

Από Μοναστηράκι προς Κηφισιά 20:51

Από Μοναστηράκι προς Πειραιά 21:09

Από Ομόνοια προς Κηφισιά 20:54

Από Ομόνοια προς Πειραιά 21:07

Από Αττική προς Κηφισιά 20:59

Από Αττική προς Πειραιά 21:02

Οι σταθμοί στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό θα ανοίξουν για το επιβατικό κοινό στις 9 το πρωί της Τετάρτης και οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν:

Από Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στις 17:10

Από Ανθούπολη προς Ελληνικό στις 16:51

Από Ελληνικό προς Ανθούπολη στις 16:48

Από Δημοτικό Θέατρο προς Δ. Πλακεντίας στις 16:44

Από Δουκίσσης Πλακεντίας προς Δημοτικό Θέατρο στις 16:47

Για τα δρομολόγια του Μετρό από και προς το Αεροδρόμιο:

- οι πρώτοι συρμοί θα αναχωρήσουν από Δημοτικό Θέατρο στις 09:06 και από Αεροδρόμιο στις 09:10

- οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν από Δημοτικό Θέατρο στις 16:18 και από Αεροδρόμιο στις 16:22

Ο Προαστιακός τραβάει χειρόφρενο για όλη την ημέρα και θα λειτουργήσει με προσωπικό ασφαλείας.

Η γραμμή 7 του Τραμ (Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα) θα κινηθεί ως εξής:

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Ασκληπιείο Βούλας στις 9:07 και ο τελευταίος στις 18:55

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Αγία Τριάδα στις 9:07 και ο τελευταίος στις 19:07

Η γραμμή 6 (Σύνταγμα – Πικροδάφνη) θα έχει τα εξής δρομολόγια:

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Πικροδάφνη στις 8:12 και ο τελευταίος στις 18:58

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Σύνταγμα στις 9:02 και ο τελευταίος στις 19:42

Οι γραμμές 6 και 7 (με ανταπόκριση στην Πικροδάφνη):

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Σύνταγμα προς Ασκληπιείο Βούλας στις 9:43 και ο τελευταίος στις 18:56

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Ασκληπιείο Βούλας προς Σύνταγμα στις 9:33 και ο τελευταίος στις 18:31

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Αγία Τριάδα προς Σύνταγμα στις 9:33 και ο τελευταίος στις 18:31

- ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει από Σύνταγμα προς Αγία Τριάδα στις 9:44 και ο τελευταίος στις 18:47

Στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ στην Αθήνα οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 το πρωί και από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. Πρακτικά, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα λειτουργήσουν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη, προσωπικό ασφαλείας θα κυκλοφορεί 50 λεωφορεία, ενώ κανονικά θα παρέχεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης ΑμεΑ και θα διεξάγεται η νυχτερινή γραμμή του αεροδρομίου (Ν1).

Στο μεταξύ, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) τόνισε πως δεν θα υπάρξει στάση εργασίας, ωστόσο κάλεσε τα μέλη της στη συγκέντρωση που έχει προγραμματιστεί στα γραφεία της στο 9:30 το πρωί και στην πορεία που θα ακολουθήσει προς το υπουργείο Οικονομικών στο Σύνταγμα.

Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια της χώρας, μετά την ομόφωνη απόφαση της διοίκησης της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) να συμμετάσχει στην 24ωρη πανεργατική πανελλαδική απεργία.Η απεργία αρχίζει την 00.01 ώρα της 20-11-2024 και λήγει στις 24.00 της ίδιας ημέρας, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων πανελλαδικά. Κεντρικό αίτημα είναι η αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης, της αποκατάστασης του συλλογικού εργατικού δικαίου, καθώς και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των εργαζομένων.