Σε δήλωση της η βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Χριστίνα Αλεξοπούλου, αναφορικά με την απόφαση του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη να συμμετάσχει στην κινητοποίηση του προγραμματίζει το Εργατικό Κέντρο για το Πολυτεχνείο αναφέρει τα εξής:
«Δεν υπάρχει όριο στο θράσος. Ο Δήμαρχος Πατρέων, κ Πελετίδης, συνεχίζει να προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και να παραπλανεί τον λαό της Πάτρας. Εν μέσω πανδημίας και lockdown, o κ Πελετίδης, ως άλλος μπροστάρης του χθες, ζηλεύοντας τον τσαμπουκά μιας άλλης παρωχημένης εποχής, συνεχίζει κόντρα στην υγεία των Πατρινών να επιμένει στην πραγματοποίηση της πορείας για την ημέρα μνήμης του Πολυτεχνείου. Λες και ιστορική μνήμη αποκρούει τον κίνδυνο της πανδημίας.
Και δεν σταματά εκεί, ο κ Δήμαρχος και ιατρός τω επάγγελμά, κάνει και μαθήματα καθ’ έδρας:
“Η κυβέρνηση της Ν.Δ., αντί να πάρει έκτακτα μέτρα θωρακίζοντας το λαό και τη χώρα μας, αξιοποιεί την πανδημία για να εφαρμόσει νέα αντιδραστικά μέτρα και για να περάσει στην κυριολεξία τις ανατροπές του αιώνα, με στόχο να πληρώσουν την κρίση πάλι οι εργαζόμενοι. …Αυτή την ταξική, αντιλαϊκή πολιτική, υπηρετεί η δημοτική παράταξη της Ν.Δ., η οποία θυμάται την πανδημία και τον covid -19, όταν γίνονται λαϊκές κινητοποιήσεις, αποδεικνύοντας έτσι την εχθρότητά της απέναντι στον Πατραϊκό λαό και στις διεκδικήσεις του”.
Και ρωτάμε τον κ Δήμαρχο και ιατρό:
Πόσοι θα κινδυνέψουν από την πραγματοποίηση της πορείας; Τι θα πει σε όσους νοσήσουν; Ποιό είναι το παράδειγμα που δίνει;
Δεν κατανοούμε που επιστημονικά βασίζει το ότι πως η συμμετοχή σε μια πορεία με δεδομένο τον συγχρονισμό λειτουργεί υπέρ ” της προστασίας της ζωής και της υγείας του λαού”.
Κε Δήμαρχε, αν ακόμα σέβεστε και τον όρκο του Ιπποκράτη αλλά και τις ιδεολογικές σας αρχές, αναθεωρήστε και ανακαλέστε. Δεν έχετε δικαίωμα να διακινδυνεύσετε, η πόλη της Πάτρας να αποτελέσει ένα ακόμα τραγικό παράδειγμα στα πολλά πόλεων που λύγισε ο κορωνοιός. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά και μόνο δικιά σας. Άλλωστε ο μεγαλύτερος σεβασμός στην ιστορική μνήμη είναι η διαφύλαξη της υγείας των πολιτών. Σας παραδίδουμε στην κρίση των πολιτών, και μνήμη της Ιστορίας».